Jove apassionat pel món dels ocells

divendres, 22 de maig del 2015

Els cants dels ocells amb TV3 i el dia dels aligots vespers

Dimecres 20 va venir a l'escola TV3! Ens van venir a grabar perque a l'escola fem moltes activitats amb la natura i sobretot perquè em estat treballant bastant els ocells. La meva classe es va separar en dos grups; uns escoltaven cants mentres els grababen, que ho va fer el meu grup, i l'altre mentres revisaven les caixes niu que vam posar fa un parell d'anys. Em va agradar molt i vam escoltar una varietat de 15 espècies diferent d'ocells.  La grabació s'emetrà a partir del setembre. Ja us avisaré!

Avui al migdia estava fent cua per entrar al menjador, quan de cop he vist molts rapinyaires junts al cel i em pregunto: seran aligots vespers (Pernis apivorus)? Doncs sí! Uns 50 aprox. Entrant al menjador en seguien passant però no els he pogut contar. He dinat molt ràpid a veure si quan sortia encara n'hi havia algun. Dos aligots que s'havien quedat enderrere del grup i prou. Ha estat una molt bona experiència!!! No he pogut fer fotos perque estava al cole. Ho sento!

2 comentaris:

  1. Ei Gerard! Llàstima que els vespers no s'esperessin a que acabessis de dinar! :-)
    M'alegro que a l'escola no treguis un ull (ni una orella) del cel. Sempre atent!

    ResponElimina
  2. Hola Gerard. Soc el Martí de Barcelona. T'hem vist avui per TV3. He visitat el teu blog i m'agradat molt. Nosaltres també tenim un blog familiar d'aus que es diu http://superaus7.blogspot.com.es

    ResponElimina